Tips And Tricks - FRP Unlock - Network Unlock - Free Tools

Tips And Tricks


Breaking

Wednesday, March 30, 2022

TFT MTK Module ver 6.0.0 Premium


TFT MTK Module ver 6.0.0 Premium


 

BugFixes
Unlock Operation | Security | Brom | Reset PassCode Keep Data Mth1
Unlock Operation | Security | Brom | Reset PassCode Keep Data Mth2
Unlock Operation | Services | Brom | Permenently Unlock
Unlock Operation |Services | Brom | Relocking Bootloder
Unlock Operation |Services | Brom | Unlock Bootloder
Added New
Unlock Operation | Security | Brom | Safe Format Method Keep data
Unlock Operation | Security | Brom | Erase ( RPMB ) Partition
Unlock Operation | Security | Brom | Erase ( Boot ) Partition
Unlock Operation | Samsung | Boot in Brom or crash to Brom (Samsung)
Unlock Operation | Samsung | Crash Da in order to enter Brom (Samsung)
Unlock Operation | Samsung | One Click Reset Frp Samsung A10s + A03s + A12 + A31 + A32 + A02 - No Test Point (Samsung)
Meta Mode | Erase metadata and userdata
Meta Mode | Boot to meta mode via payload
Meta Mode | Factory Reset
Unlock Operation | Services | Brom | Generate and display RPMB
Unlock Operation | Backup | Brom | Read Dump Preloader
Unlock Operation | Backup | Brom | Backup Room
Unlock Operation | Backup | Brom | Backup ( Nvram,Efs,Sec_Efs,Nvcfg,Nvdata,Protect1,Protect2 )
Partition
Backup EFS
Restore EFS
Write Partition Config XML
Read Selected Partitoins
Format Selected Partitions
Erase NVData,NVRM
DM-Verity Corrupted Error Fix
Added New Model
Xiaomi (Poco M4 Pro , Redmi Note 11 Pro 4G , Redmi Note 11S , Redmi Note 12 , Xiaomi Mi 11i , Xiaomi Mi 11X , Xiaomi Mi 11T Pro 5G , Xiaomi Mi 10T , Xiaomi Mi A3 , Xiaomi Mi 10i , Xiaomi Mi 10 , Xiaomi Mi 10T Pro , Xiaomi Mi Mix Fold , Xiaomi Mi A1 , Xiaomi Mi A2 , Redmi Y3 , Redmi Y2 , Xiaomi 12 Lite 5G , Xiaomi Mi5 , Xiaomi Mi Max)
Realme (8i-RMX3151 , 9 Pro 5G-RMX3472)
Oppo (OPPO F21 Pro , OPPO R9 , OPPO Reno8 Pro , OPPO Reno 2F)
Infinix (x698 (Note 11S) , X697 (Note 11 Pro) , X652B (S5 Lite))
Tecno (CH7 (Camon 18P) , Tecno i7 , Tecno Spark Go 2021)
Samsung (Galaxy SM-A325B (A32 5G) , Galaxy SM-E426B (F42 5G))
Download Full Setup

Software Password = TFT
WinRar Password = TFT

 

DOWNLOAD SERVER 1 | DOWNLOAD SERVER 2


1 comment: